X
    Κατηγορίες: Ελλάδα

Τουρκικό εμπορικό ακούμπησε την Κ/Φ Αρματωλός – Ανακοίνωση ΓΕΝ -ΒΙΝΤΕΟ

Επεισόδιο σημειώθηκε σήμερα ξημερώματα Παρασκευή στο Αιγαίο, μεταξύ της κανονιοφόρου του Πολεμικού Ναυτικού, ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ και τουρκικού εμπορικού πλοίου στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Λέσβου. Το συμβάν έγινε μέσα στα ελληνικά χωρικά ύδατα και παραβίασε το Διεθνή Κανονισμό Αποφυγής Σύγγκρουσης στη Θάλασσα.

Συγκεκριμένα, το τουρκικό εμπορικό πλοίο πλησίασε από αριστερά την Ελληνική κανονιοφόρο Αρματωλός, που έκανε περιπολία ανατολικά της Μυτιλήνης.

Το εμπορικό πλοίο πραγματοποιώντας ελιγμό, προσέκρουσε πάνω στην κανονιοφόρο και αμέσως μετά ανέπτυξε ταχύτητα και επέστρεψε πάλι στα τουρκικά ύδατα.

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες του ΣΚΑΪ, το Λιμενικό Σώμα προτίθεται να ζητήσει τη σύλληψη του πλοιάρχου του τουρκικού εμπορικού πλοίου.

Τι λέει η ανακοίνωση που εξέδωσε το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού:

Ποια είναι η ιστορία της Ελληνικής κανονιοφόρου Αρματωλός:

Η κανονιοφόρος (Κ/Φ) ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ είναι το πρώτο εκ των δύο κανονιοφόρων(ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ – ΝΑΥΜΑΧΟΣ), οι οποίες ναυπηγήθηκαν από τα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά Α.Ε. Η ναυπήγηση του σκάφους έγινε στις εγκαταστάσεις των Ε.Ν.Α.Ε. σύμφωνα με τα σχέδια της Δανέζικης εταιρείας DANYARD για τα Πλοία Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΑΘ), κλάσεως OSPREY – 55 ( Offshore Vessel Patrol – OVP ). Η καθέλκυση του πλοίου έγινε το Μάρτιο του 1990. Ανάδοχος του πλοίου ήταν η Κα Β. Σίδα, νυν απόστρατος του ΠΝ, και η οποία την εποχή της καθέλκυσης έφερε τον βαθμό του Πλοιάρχου και υπηρετούσε στην Σχολή Αξιωματικών Νοσηλευτικής ως Διοικήτρια.

Το πλοίο παραλήφθηκε επισήμως από το Π.Ν. μετά την υπογραφή των σχετικών πρωτοκόλλων παραλαβής με την Ε.Ν.Α.Ε., την 27 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990. Το πρώτο ελληνικό πολεμικό που έφερε το όνομα ” AΡΜΑΤΩΛΟΣ” ήταν η Κορβέτα ΠΤ-42, η οποία ναυπηγήθηκε το 1948 και διατηρήθηκε στην ενέργεια μέχρι το 1976. Έλαβε το όνομά της προς τιμήν των γενναίων πολεμιστών του αγώνα του 1821 για την Εθνική μας Ανεξαρτησία.

Ο πρώτος Κυβερνήτης της Κ/Φ ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ ήταν ο Πλωτάρχης Β. Γερούκης, Υπαρχος ο Υποπλοίαρχος Ι. Κωνσταντινίδης και Διευθυντής Προώσεως και Ενέργειας ο Υποπλοίαρχος (Μ) Λ. Μαγκανάρης.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΟΥ

  • Μέγιστο μήκος: 54.75 μ
  • Μέγιστο πλάτος: 10.50 μ
  • Μέγιστο βύθισμα: 2.55 μ
  • Εκτόπισμα: 516 τόνοι
  • Μέγιστη ταχύτητα: 22 κόμβοι
  • Μέγιστη ακτίνα ενεργείας: 2000 ν.μ.
  • Ενδιαιτήσεις: 61 άτομα
  • Κύριες Μηχανές : Δύο Κύριες Μηχανές DIESEL MTU – 16 V 1163 TB 63
  • Γεννήτριες ισχύος: Δύο Κύριες Η/Μ MERCEDES – BENZ OM 424 12 V 183 AA 51 (240 KW ).
  • Μία Η/Μ (Emergency) MERCEDES-BENZ OM 422 (169 KW)
  • RHIB : Ένα τύπου Fost 4,2 μ, με 1Χ50 ΗΡ (ταχύτητα 40 κόμβοι)

ΟΠΛΙΣΜΟΣ

  • 1 OTOMELARA 3” (76mm)/62
  • 1 OTOBREDA 40mm/70
  • 2 RHEIMENTALL 20mm
  • 30 ΝΑΡΚΕΣ MK 6
  • 20 ΝΑΡΚΕΣ MK18
  • 12 ΝΑΡΚΕΣ MK 55
  • ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ
  • Ρ/Ε DECCA 1690
  • P/E ΟΡΙΟΝ 10XP
  • Ρ / Ε TRITON

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

  • ESM / DR 2000 ARIAL/51
  • CHAFFS / WEGMAN
  • ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΒΟΛΗΣ
  • Σ.Δ.Β. ΝΑ 21 MOD 0
  • Οπτικό Σκοπευτικό PANDA MOD 0 +
  • BU

ΠΛΗΡΩΜΑ

  • Αξιωματικοί: 7
  • Υπαξιωματικοί: 37
  • Άνδρες Ειδικών Δυνάμεων: 16

Το άρθρο ενημερώθηκε τελευταία φορά: 4 Μαΐου 2018 22:23

Σχετικά Άρθρα: